lundi 22 mars 2010

Shaken, Not Stirred

Voici ma dernière page utilisant la collection "Cupid" de Pink Paislee. Les couleurs étaient idéales pour travailler - elles s'accordaient très bien avec bon nombre de photos. Here is my final layout using the "Cupid" Collection by Pink Paislee. They were great colours to work with - they go well with a lot of photos.

Je ne suis pas une scrappeuse qui emploie beaucoup de cartons, mais ces cartons embossés de Bazzill sont formidables - j'adore leur apparence, et c'est très amusant de pouvoir mettre en relief les textures en utilisant les encres et les "glimmer mist". I'm not a scrapper who uses a lot of cardstock, but these embossed cardstock sheets from Bazzill are great - I love the look, and it's fun to highlight the textures using inks and glimmer mist.


J'ai plié le papier pour créer les bordures autours du cercle: I pleated papers to create the border around the circle:


Et je me suis amusée à créer une autre de ces fleurs en relief. (Oui - je vais publier un tuto avant la fin du mois!). Je n'ai pu résister à la tentation d'ajouter une des nouvelles "swirls" en perles de Prima - j'adore les petites roses de "fimo"! And I had fun making another one of these dimensional roses. (Yes - I will be posting a tutorial before the end of the month!). I couldn't resist adding one of the new Prima pearl flourishes - I love the little fimo roses!


Matériaux / Supplies:
carton / cardstock - Bazzill "Vintage Vines - Ruby Slipper Embossed"
papiers / papers - Pink Paislee "Cupid" (Bow & Arrow, Bullseye, Love Potion, Postcards)
découpe / die cut - Pink Paislee "Cupid"
décalques / rub-ons - Pink Paislee "Cupid"
lettres / alphas - Pink Paislee "Bubblegum Whimsies"
carton agglomeré / chipboard - American Crafts Thickers "Darling Accents"
dentelle / lace - Prima
perls / pearls - Prima
encre / ink - Ranger Distress Ink, ColorBox
stylo / marker - Staedtler Triplus Fineliner

3 commentaires:

Zamaline a dit…

tres belle page!!

NatQuebec a dit…

magnifique !!!

Anonyme a dit…

The flower is beautiful. Gorgeous pics. I think I'll have to gte some of that embossed paper.
Jeni